Adverteren
Adverteren in de titels van NHU mediagroep betekent gezien worden in de bouwsector. Dat kan op verschillende manieren.
Advertorials
Laat toegevoegde waarde zien door het uitlichten van een project. Presenteer een klantverhaal of geef uw merk lading door het vertellen van uw corporate story. Van reclame naar content, van doelgroep naar publiek.
Blogs
Deel kennis en ervaringen of geef tips uit de dagelijkse praktijk. Blogs zijn op persoonlijke titel geschreven en worden ervaren als relevante content.
Productnieuws
In de bouwmedia van NHU is volop aandacht voor product- en dienstverlening die de bouwprofessional verder helpt. Presenteer uw toegevoegde waarde daar, waar het door de doelgroep wordt gezien. In het vakblad en online.
Advertenties
Een advertentie betekent gezien worden. Van activatiecampagne tot werken aan naamsbekendheid en merkuitstraling. Een golden-oldie met als resultaat top of mind awareness bij uw doelgroep.
Bannering
Een bannner campagne is een prima methode om te werken aan naamsbekendheid en activatie van de doelgroep. Genereer traffic naar uw website of actiepagina en werk aan online conversie.
Video
Via de online kanalen van NHU mediagroep brengen we uw videoproductie naar het juiste publiek. Uw wervingscampagne in kleine snippets op social media, uw product-of projectvideo in onze mailings. Legio mogelijkheden