Van uitgever tot mediabedrijf

NHU is begonnen als uitgever van vakmedia voor de bouw- en infra sector. We bedienen een niche en spreken de sector dagelijks. De toeleverende industrie en de vakmensen op de werkvloer. Logisch dus ook dat adverteerders ons vroegen of we naast de advertentiekanalen ook de content konden presenteren. Wat begon met het schrijven van een persbericht, werd een afdeling contentproductie. Van uitgever tot compleet mediabedrijf voor bouw- en infra.

Kanalen + middelen = compleet

Adverteerders die samenwerken met NHU mediagroep profiteren van een complete oplossing. Eén enkel aanspreekpunt. Niet eerst een mediabureau wat de kanalen selecteert en vervolgens een reclamebureau wat de middelen maakt. Bovendien: geen reclamebureau maar een bouwbureau waardoor uw boodschap direct word begrepen. Werken zonder ruis.

Trots op onze samenwerkingen

Samen zijn we een sterk team

Ons team bestaat uit redacteuren, creatieven en accountmanagers. Ze hebben allemaal één ding gemeen: ze zijn fan van de bouw! Naast de vaste medewerkers werkt NHU samen met een groep enthousiaste freelancers die deze passie delen.

Hugo Arends

Commercieel directeur

Freddy Burgers

Accountmanager GWW-Totaal

Tom Sotthewes

Accountmanager

Frank de Groot

Hoofdredacteur BouwTotaal & GWW Totaal

Harmen Weijer

Hoofdredacteur RenovatieTotaal

Henk Wind

Redacteur

Ronald Wientjes

Vormgever

Mirjam Nijbroek

Office manager

Maxime Wendt

Marcom Manager – Digital Marketeer

Shendell Benilia

Marketingcommunicatie medewerker