BouwTotaal

BouwTotaal brengt relevante content voor bouwend Nederland. Crossmediaal en in samenwerking met haar publiek. Met vakblad BouwTotaal bereiken we maandelijks 40.000 geïnteresseerde lezers uit het vakgebied. Er wordt geïnspireerd, visie gepresenteerd en trends komen samen. Ook is er ruimte voor innovatie en praktische informatie,

Naast het vakblad komt ons publiek samen op onze druk bezochte website. Van ZZP’er tot aannemer en van architect tot woningbouwcorporatie. BouwTotaal is dé kennispartner voor bouwend Nederland.

Download de mediakit voor uitgebreide informatie.

RenovatieTotaal

Van zzp’er tot aannemer en van architect tot woningbouwcorporatie; allen werkzaam in de renovatiesector en geïnteresseerd in het verbeteren, vergemakkelijken en verduurzamen van renovatiewerkzaamheden. ‘Welke ontwikkelingen spelen in de branche? Welke nieuwe producten maken mijn werk makkelijker of comfortabeler?’ Voorbeelden van vragen die RenovatieTotaal beantwoordt.

RenovatieTotaal is een crossmediaal platform. Het vakblad en onze vernieuwde website spelen hierin een belangrijke rol, maar ook via de digitale nieuwsbrief en
social media brengen we uw content onder de aandacht.

Download de mediakit voor uitgebreide informatie.

“Van bannering tot lezerstesten en reportages: elk middel verdient het juiste kanaal. Die vinden we in de titels van NHU mediagroep.”

Arjan Graafland, Marketing Manager Festool

 

GWW Totaal

GWW Totaal besteed aandacht aan grond-, weg-, en waterbouwwerken alsmede aan openbaar groen. Werken die te maken hebben met de aanleg, het functioneren en onderhouden van
infrastructuur en werken voor het creëren en in stand houden van een schoon en veilig milieu.

In het vakblad vindt u volop mogelijkheden tot adverteren. Met een advertentie of met een advertorial bijvoorbeeld. Ook bereiken we uw publiek via de website, nieuwsbrief en social media kanalen van GWW Totaal.

Download de mediakit voor uitgebreide informatie.

BouwBelang

De wereld van de mkb-bouwondernemer vindt u terug in de redactionele kolommen van BouwBelang. Naast het magazine dat 5 keer per jaar verschijnt, komt het publiek van BouwBelang samen op haar online kanalen. De website, de maandelijkse digitale nieuwsbrief en de social media kanalen; samen met het magazine is BouwBelang een compleet platform voor de mkb-bouwondernemer.

Het publiek wordt geïnformeerd over beleidsvisies en ondernemersstrategieën. Over de mkb-positie op de bouwmarkt, productinnovatie en technologische vernieuwing. Ook houdt BouwBelang u op de hoogte van alles waar AFNL voor staat en waar zij zich voor inzet: een sterke bedrijfstak waar de gezamenlijke belangen van haar lidverenigingen worden gehoord.

Ook zij werken samen met NHU mediagroep