Ben jij klaar voor AI in Google Search?

Geplaatst op 23 april 2025

We zitten er in Nederland nog op te wachten, maar ondertussen is Google wereldwijd druk bezig met het verder uitrollen van AI Overviews én het testen van een nieuwe functie: AI Mode. Twee grote stappen die de manier van zoeken radicaal veranderen. En als je met SEO of content bezig bent, dan is nú het […]

Lees verder

Waarom je moet inzetten op zero-party data

Geplaatst op 17 april 2025

In de afgelopen jaren heeft Google aangekondigd om third-party cookies in de Chrome-browser te elimineren, met als doel de privacy van gebruikers te verbeteren. Echter, in juli 2024 heeft Google deze beslissing teruggedraaid en besloten om third-party cookies te behouden. Gebruikers krijgen daarbij wel meer controle over hun privacyinstellingen. ​Deze koerswijziging heeft geleid tot kritiek […]

Lees verder

Video: de sleutel tot emotionele merkconnectie?

Geplaatst op 10 april 2025

In een wereld waarin aandacht schaars is en digitale prikkels constant om ons heen zijn, is video uitgegroeid tot een impactvol instrument binnen contentmarketing. Video combineert beeld, geluid en verhaal, en is daardoor in staat om informatie sneller over te brengen, emoties op te wekken en betrokkenheid te creëren. De vraag is echter hoe je […]

Lees verder

AI is een slimme assistent, maar geen verteller

Geplaatst op 03 april 2025

De opkomst van artificiële intelligentie (AI) heeft een grote impact op de manier waarop content wordt gecreëerd. Van AI-gegenereerde blogposts tot gepersonaliseerde advertenties, ook in de bouwsector zien we dat AI steeds vaker een rol speelt in marketing en communicatie. Maar hoe waardevol AI ook kan zijn, het menselijke aspect blijft essentieel. Zeker in een […]

Lees verder

Bereik de bouw-, renovatie- en GWW-sector effectief

Geplaatst op 23 oktober 2024

Als mediabeslisser weet u hoe belangrijk de juiste media zijn voor succesvolle campagnes. NHU mediagroep is specialist in de bouw-, renovatie- en GWW-sector. Onze diepe kennis en brede mediakanalen maken ons dé partner voor bedrijven die professionals in deze sectoren willen bereiken. Met ons scherp afgebakende lezerspubliek weet u zeker dat uw advertentie de doelgroep […]

Lees verder

Iedereen content marketeer + samen meer bereik

Geplaatst op 10 juni 2021

“Content marketing, dan moet je bij de marketeer zijn.” Nee, de marketeer moet bij zijn collega’s zijn. Bij medewerkers aanschuiven en vragen wat er speelt. Klantbehoefte, productkennis, ervaringen van klanten en oplossingen bij veel voorkomende problemen; medewerkers hebben een schat aan kennis. Werk dus ook samen aan relevante content.”

Lees verder

Hoe maak ik een nieuwsbrief die converteert? Vijf tips!

Geplaatst op 09 juni 2021

Het versturen van een digitale nieuwsbrief is nog steeds een ideale tool om in beeld te blijven bij relaties, klanten kennis te laten maken met nieuwe dienstverlening of een winteractie te promoten. Maar hoe zorg ik dat mijn nieuwsbrief converteert?

Lees verder