Geplaatst op 23 april 2025
We zitten er in Nederland nog op te wachten, maar ondertussen is Google wereldwijd druk bezig met het verder uitrollen van AI Overviews én het testen van een nieuwe functie: AI Mode. Twee grote stappen die de manier van zoeken radicaal veranderen. En als je met SEO of content bezig bent, dan is nú het […]
Lees verderGeplaatst op 17 april 2025
In de afgelopen jaren heeft Google aangekondigd om third-party cookies in de Chrome-browser te elimineren, met als doel de privacy van gebruikers te verbeteren. Echter, in juli 2024 heeft Google deze beslissing teruggedraaid en besloten om third-party cookies te behouden. Gebruikers krijgen daarbij wel meer controle over hun privacyinstellingen. Deze koerswijziging heeft geleid tot kritiek […]
Lees verderGeplaatst op 10 april 2025
In een wereld waarin aandacht schaars is en digitale prikkels constant om ons heen zijn, is video uitgegroeid tot een impactvol instrument binnen contentmarketing. Video combineert beeld, geluid en verhaal, en is daardoor in staat om informatie sneller over te brengen, emoties op te wekken en betrokkenheid te creëren. De vraag is echter hoe je […]
Lees verderGeplaatst op 03 april 2025
De opkomst van artificiële intelligentie (AI) heeft een grote impact op de manier waarop content wordt gecreëerd. Van AI-gegenereerde blogposts tot gepersonaliseerde advertenties, ook in de bouwsector zien we dat AI steeds vaker een rol speelt in marketing en communicatie. Maar hoe waardevol AI ook kan zijn, het menselijke aspect blijft essentieel. Zeker in een […]
Lees verderGeplaatst op 23 oktober 2024
Als mediabeslisser weet u hoe belangrijk de juiste media zijn voor succesvolle campagnes. NHU mediagroep is specialist in de bouw-, renovatie- en GWW-sector. Onze diepe kennis en brede mediakanalen maken ons dé partner voor bedrijven die professionals in deze sectoren willen bereiken. Met ons scherp afgebakende lezerspubliek weet u zeker dat uw advertentie de doelgroep […]
Lees verderGeplaatst op 10 juni 2021
“Content marketing, dan moet je bij de marketeer zijn.” Nee, de marketeer moet bij zijn collega’s zijn. Bij medewerkers aanschuiven en vragen wat er speelt. Klantbehoefte, productkennis, ervaringen van klanten en oplossingen bij veel voorkomende problemen; medewerkers hebben een schat aan kennis. Werk dus ook samen aan relevante content.”
Lees verderGeplaatst op 09 juni 2021
Het versturen van een digitale nieuwsbrief is nog steeds een ideale tool om in beeld te blijven bij relaties, klanten kennis te laten maken met nieuwe dienstverlening of een winteractie te promoten. Maar hoe zorg ik dat mijn nieuwsbrief converteert?
Lees verder